19 april 2007

weer geen eend


Vanmorgen naar veere geweest, omdat ik niet geweldig veel eet. en zeker geen brood, en mama toch elke dag boterhammetjes voor mij maakt, in de hoop dat ik ze tog maar eens eet hadden we een boel brood wat dus naar de eendjes kon. Maar in veere zagen we geen eendjes waar ik dan dus bij kon. Wel zag ik schaapies en lammetjes. Ik moest erg lachen om dat gekke schapen geluid. Ook heb ik gelukkig nog wat autoos kunnen bekijken.
thuis gingen mama en ik tractorren. belde thuiszorg toen we net lekker aan het spelen waren . en later werden we nog eens gebeld door de dietiste. allemaal belangrijk dat weet ik wel, maar het stoort zo in het spel............
s"Middags kwam tamara die ook wel bekend is als maartje maar die wij dan dus weer noortje noemen. Kun je het nog volgen? Ik vindt het altijd erg leuk als ze met me komt spelen. we hebben fijn thee gemaakt , Noortje was vandaag met de fiets. Ze dacht dat ik dat erg zou vinden omdat ik haar auto zo mooi vindt maar dat liep allemaal goed af hoor, ik ben een grote jongen. Terwijl we naar noortje zwaaiden zag ik dat de buurman een probleem had. De siervelgen waren van de auto af.!!!!! Ik besloot om een handje toe te steken en heb zijn siervelgen terug op de auto gezet.
Van de buurwrouw kreeg ik als dank voor mijn hulp een heel pak lange vingers. Die vind ik erg lekker!

Geen opmerkingen: