14 april 2007

STERK


we gingen wandelen in het nolleboz. eendjes zoeken, om ze brood te geven. maar ik zag er geen en wilde de andere kant op waar ik iets leuks had gezien. een kinderspeeltuintje met een restauran, maar de man daar was erg sjaggo, kmogt niet eens met de deur spelen. we zijn dus maar zonder ijs verder gegaan, en hadden wat rondgelopen, maar eendjes? ho maar. Op de parkeer plaats zag ik wel wat leuks. een heuse aanhanger,.....gewoon..los ..in het wild.
vlakbij de aanhanger zag ik dus een auto met trekhaak. WOW dat ik beter als speelgoed, dit is echt. Ik had dus de aanhanger gepakt en wilde hem naar de auto toe rijden, Ik was al een stukje onderweg, maar toen mocht dat niet meer van mama en namen mama en nic me mee.
Op de parkeerplaats waar de auto van nic stond stonden mmer aautoos als toen we kwamen en ik ging ze dan ook uigebreid bekijken. Er was ook een auto met een mevrouw erin, ze had de deur open. Ik mocht kijken in de auto, en dat laat ik geen twee keer zeggen. Ik probeerde het stuur te draaien, en keek naar de voorwielen, omdat ik weet dat als je an het stuur draait de voorwielen gaan draaien.

Geen opmerkingen: