21 april 2007

moelijk

sMorgens nam mama de agenda met mij door, McD , wandelen, deuren, ijz, ectDe hele tijd dat mama aan eht vertellen was heb ik in haar ogen gekeken en ook nog op de juist momenten gelachen. GOED HE!! lekker gewandeld, veel gezien en gesnackt in mijn stamkroeg. Ik heb mijn eten opgegeten en mijn drinken laten staan.
Thuis neem ik hier en daar wel een slokje en nu ook wel eens iets anders als water. Ik heb al een slokje koffie, thee chocomelk en siroop op.heel lang heb ik dit niet gedaan,, nu wordt ik een ietsiepietsie nieuwegierig naar al die smaken. bij eten ben vaker nieuwsgierig. Maar als ik het dan niet wil spuug ik het uit. Nog maar een paar kleine weekjes terug wou ik bijna niks doorslikken, en kauwde k allleen om het weer uit te spugen. dat doe ik nu niet meer. allleen als ik het echt niet lekker vindt. zie je er zit echt wel vooruitgang in, ik doe mijn best maar het is best moeilijk hoor.

Geen opmerkingen: