16 maart 2007

Vaste klant


Ik ben een vast klant bij McD. ik heb mijn frietjes op, mijn nuggets niet . die wilde ik in het doosje laten. Een ijsje, Ja lekker. Later onderweg heb ik mijn kipjes opgegeten. Ik had ze expres in het doosje gelaten omdat ik ze altijd best wel te warm vind en dat hele warme vindt ik echt niet fijn. Dus heb ik ze bewaard. Dat heb ik dus gepland. En dat was wel heel overduidelijk.dat vond mama een slimme actie. vooruit plannen. dat is iets dat veel mensen denken dat ik dat niet kan.maar eh mensen ik kan dat wel!! echt. ik kan meer dan jullie denken. .......anyway...mama was de kleurplaat vergeten mee te nemen, van de kleurwedstrijd van macD . vindt ik niet zo erg hoor, nu moeten we volgende week weer!!!!
Logo wordt nu een keer per twee weken gedaan Toen de logopediste er was ben ik naar de keuken gelopen waar de pictoos hangen van verschillende dingen. speelgoed enzo en snoepjes en McD en de trein en een foto van marian. Ik haalde de foto van de trein en gaf die aan mama. De logopediste was geloof ik wel onder de indruk. Ik vroeg zie ze naar iets wat er niet was. tenminste niet in mijn gezichtsveld.ik doe dit al een tijdje hoor, maar ze had het nog niet gezien. Ik ga erg vooruit. mama gaat het aantal pictoos uitbreiden, daar ben ik wel aan toe denkt ze, en weet je ze heeft gelijk. Ik snap het picto systeem. dus nu kunnen er meer plaatjes bij. HOERA.

Geen opmerkingen: