08 maart 2007

mama is ziek

mama heeft een virus ze is ziek. ze moet de hele dag overgeven. ze ligt op de bank. dat vindt ik hel gek. mama ligt nooit op de bank. ze speelt met mij , normaal gesproken. Maar ik kan me heel goed aanpassen, en ik doe lekker dingen die ze op andere dagen eigenlijk niet zo goed vindt. Ik duik in de koelkast en pak de yogho, lekker inschenken, dat vindt ik leuk. ik kan dit zonder te knoeien!! alleen vindt ik het schenken zo leuk en fascinerend dat ik vergeet te stoppen als het kopje vol is,...............wacht er staat nog meer in de koelkast....................
Mama komt af en toe eens kijken en is helemaal niet boos , ze noemt me zelfs haar feestje van elke dag. Dat zegt ze wel vaker tegen me. Ze vindt ook dat ik lief aan het spelen ben en ruimt het aanrecht op. Ik kan er ook niks aan doen dat inschenken zo spannend is.
sMiddags komt tamara nog even met me spelen en mama gaat boven even wat slapen.

Geen opmerkingen: