29 maart 2007

KIJK wat ik nu kan














een nieuw truukje,...................mama heeft de letters geknipt en ik kanwoorden maken, van wel 8 letters. bepaalde woorden, woorden die me intereseren, maar het knappe is dat ik het zonder voorbeeld kan.
Ik hoef het woord niet te zien om het te kunnen maken. Ik kan het als alle letters door elkaar liggen. mama houdt me weleens voor de gek en draait dan een paar letters om of legt ze op hun kop. maar dat zie ik gelijk. knap he voor iemand van vier jaar. Mensen hebben gezegd dat ik logos herken als vorm, maar mama vondt dat ik ze deed lezen want ik ga er altijd met mijn vinger over , en pak ook wel eens mama's vinger om dat te doen en vraag ook mama om mijn vinger erover te doen, een soort spelletje. Nu ik dus alle letters van door elkaar uit netjes als woord kan neerleggen, moet je toch toegeven, het is meer als alleen de vorm want de werkelijke logoos zijn niet hetzelfde als mama's knipkunsten. gewoon toegeven, jullie zitten mis, ik kan wel lezen.

Geen opmerkingen: