03 maart 2007

Deeeeeeeeeeeepakineeeeeeeeeeee

smorgens wilde mama mij depakine geven, maar schrok zich een megahoedje toen ze zag dat de avondzuster mij niet 0,9 ml had gegeven , maar 900mg, wat 2,0 ml is . Meer als 4 keer te veel. Omg. dat is niet niks, zuster bellen dus. Ze nam het flesje mee, de zuster en ging met de dokter overleggen. de dag dosis zou worden overgeslagen, en het as gelukkig niet gevaarlijk. wat een domme fout!! het had dus wel veel erger kunnen aflopen. anyway. he was de avond ervoor en het enige dat kon gebeuren is suffigheid. Wel heel erg dom hoor. Mama was te veel op mij gefocust om boos te worden op zo'n domme fout, en wat heb je eraan? ik kreeg voeding en dus geen ochtend depakine. er was geraat over zaterdag naar huis maar dat ging dus niet door. om de paar uur werd ik ge tempt, en kreeg ik paracetamol, het wondermiddel. want als ze niks kunnen vinden heb je virus weet je en moet je paracetamol.............Ik was erg erg bleek. lusteloos ook wel. De voeding werd verder opgebouwd, en dat leek wel goed te gaan totdat ik om 8:15 savonds , een kwartiertje na de voeding alles weer uitkotste. De avondzuster die langer is als mama tilde mij uit bed, en zette mij op het aanrecht zodat mama er goed bijkon, mama waste mij en de zuster, kben haar naam even kwijt maar heeeel lief is ze maakte snel en grondig mijn bed kraakhelder. al gauw lag ik er weer in met mama. ik voelde me wel iets beter na die spuugbui. De zuster ging de dokter nog even bellen of het mischien nodig was om mij misselijkheidremmer te geven, maar de dokter wilde daar liever nog eeven mee wachten en gewoon de voeding halveren en dan een uurtje later nog een halve voeding. Dat ging goed en ik heb het binnen gehouden. HOERA

Geen opmerkingen: