21 februari 2007

ziekenhuis

Wegen en meten, en mijn eigenwijze mama wou ook nog even met doktor heleboel overleggen. We hadden geen afspraak, maar dokter heleboel maakte ondaks de drukte in de wachtkamer tijd voor ons vrij. want het is natturlijk niet niks als ik na twee maanden geheel onthouding een boterham naar binnen prop. De bacteriele infectie wordt nader bekeken. daarvoor is bloed geprikt. ook keek de dok naar mijn oren, er zat nog vocht achter maar het was niet rood, dus dat viel half mee. Ze wolde ook in mijn keel kijken, dat vond ik niet echt een prettig idee en heb dat ook duidelijk gemaakt door een paar stokjes kapot te bijten. uiteindelijk toch maar even half toegegeven. de dok keek heel snel. en vondt dat het er rustig uitzag. Dinsdag moet mama de dok bellen voor overleg over wat er nu verstandig is om te doen in rotterdam. mevrouw de gravin, mijn dietiste was ook nog even komen kijken en zij gaat ook rotterdam belllen dat ze mijn voedsel niet moeten veranderen, het kost mij nogal wat tijd om aan nieuwe voeding te wennen. De bloedprikdame deed me erg pijn want ze kon geen ader vinden. Gek hoor in rooterdam konden ze dat wel, met wat meer geduld weliswaar, maar minder gevroet in mijn arm met een naaldje.

Geen opmerkingen: