05 februari 2007

Dagje vrij

Weer gebeld,...................wachten wachten wachten. een vriendelijke mevrouw verteld mama dat de doctor het zoooooooooooooooooooo druk had. en niet al zijn afspraakjes kon nakomen,.....................en vandaag en morgen even lekker vrij had genomen.......................maar woensdag ( dan moet ik ook naar dok heleboel voor meten en wegen) wordt er gebeld, ja ik heb de naam genoteerd. u wordt zeker teruggebeld...................Ok mag ik even lachen. nee serieus dat is toch niet te geloven, nu begrijp ik ook dat er naar belgie uitgeweken wordt . OMG mama is heel boos. eerst die dr rotterdam die haar afspraken niet nakomt en ventileert dat mama zo graag een pegcathereder wil en er vast over gelezen heeft . terwijl die DD (dmme ds) aan de telefoon erzelf over begon en mama ervan overstuur raakte. Nu een vervanger want dr DDrotterdam is even bezig met persoonlijke aangelegenheden. Die na even een beetje hoop op verbetering geen haar beter lijkt te zijn. nou hei kan het nog met een ding goed maken en dat is door de operatie twee weken eerder uit t voeren zodat er niet voor twee weken een nieuwe neussonde in mijn neusje hoeft gesjort te worden.

Geen opmerkingen: