05 december 2006

tuuuuuuuuutatuuuuuuuuuuuuta

nic bracht deze mooie auto voor me mee, die domme sint had hem verkeerd bezorgd!!
Ik nam hem dus direct mee in de auto en zo, mooi issie he!!
mama verzon een nieuwe manier om autoos aan elkaar te maken. Ik ben namelijk gek op vrachtwagens, en plak ook met plakband autoos aan elkaar. omdat dat leuk is. sommige autoos hebben haakjes, maar ik kies graag zelf welke autoos er aan elkaar moeten. Ik maak allerlei combinaties met verschillende autoos. De mooiste mogen savonds mee naar bed. de noieuwe manier van mama,.. handoek haaakjes. Ze heofde het maar een paar keer voor te doen. Ik heb heel goed gekeken, en nu kanik het ook zelf. Ik kan heel snel dingen leren. ik kijk hel goed hoe iemand het doet, probeer het zelf , tot ik he tkan. als het niet lukt ga ik door tot het wel lukt of ik vraag nog eens of ze het voor willen doen. Opgeven staat niet in mijn woordenboek.

Geen opmerkingen: