24 november 2006

zelfdoen

s'Morgens kwam moniek, de logopediste. Ok tijd voor een truukje, voordat ze kwam heb ik mama de picto ETEN netjes in haar hand aangegeven. in ruil voor een boterham. Dat is toch wat julie zo graag willen? he istie dan!!! (kben best trots opmezelf, volgens mama is dat helemaal terecht)
Bij bambini vind ik het elke week leuker. Ik ben zelf (alleen) op de trampoline geweest, enheb verboden dingen met fietsen gedaan. dat koste wat moeite, maar ik kreeg het lekker voor elkaar.De fiets moest het fietsparcours uit. met passen meten en een beetje kiepen is het gelukt. Ook ben ik heel slim zelf via de gele buizen en een ander weggetje het speelveld uitgekropen. De eerste keer. Voordat ik dat deed heb ik ballen geschoten. Mama gooide de ballen van beneden naar boven en nicolet ving ze voor me op zodat ik ze in de windbuis kon stoppen. Ze waren verbaasd dat ik steeds eerst alle blauwe ballen deed. Tsk , lijkt me logisch,..!
Ook heb ik een grijze auto in de vensterbank gezet toen er een grijze auto voor de deur stond, en twee gele autoos aan elkaar geplakt die ik mee wil nemen als we gaan wandelen want er word aan de weg gewerkt bij ons in de straat met allemaal gele auto's.....Er zit heeel wat meer in dat koppie van mij dan de dames en heren experts vermoeden. Maar er zijn er ook die wel denken dat ik het zou kunnen maar niet weten of het er wel uitkomt. Dat ga ik nu dus laten zien.

Geen opmerkingen: