30 november 2006

knap koppie

Kijk dit is mijn TGP auto
Zoals je ziet een TGP logo'Maar weet je we waren laats buiten en ik zag dat de TGP niet meer TGP is,........Dus daar moet ik ook wat aan doen,..... Eh ... Wart nu. Hee kijk daar eens mama heeft een pakje van de post staan waar vorige week een nieuwe voorraad spuitjes in is gekomen,...Daar kan ik wat mee. MAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMAAAAAAA. hmm. Ik trek aan haar arm en wijs naar "boven op de kast" en krijg een zakje chips. hmm dat lust ik wel.... even chipspauze....MMMAAAAAAAAAMAAAAAAA nog eens proberen, kijk dan daar boven op de kast,....Ja die doos, mag ik? ja?,... mag het?.... Ok dankie!!!! Kijk op die doos, hier zo, zit een sticker van TNT. Die wil ik, even lospeuteren,.... heel vorrzichtig, want hij moet nog plakken. Hmm dat gaat nog best lastig,...............OK ik heb um!!!
KIJK!!!!Nu is mijn wagen zoals ie moet zijn!! TNT.

mama is helemaal trots dat ik dit heb gedaan.

Geen opmerkingen: