25 november 2006

AU AU AU

Mama was aan het koken . De vlammetjes van het gasfornuis waren aan. Mama let dan altijd extra goed op dat ik niet te dichtbij komt omdat ik die vlammetjes zo mooi vind. Dan zegt ze AU AU AU. Dat kan ik ook best wel.
En dat deed ik dus vandaag ik ging vlakbij mama en de vlammetjes staan, bukte een beetje, zodat de vlammetjes op mijn ooghoogte waren, en .......(mama bukte mee om te zien wat ik deed) ....toen riep ik AU AU AU .........AU AU AU... Lachen hoor mama werd helemaal dol en blij.
Maar toch wel knap he van het jongetje dat eigenlijk niet praten kan om nu zo ineens een voorwerp aan een geluid te koppelen. Eerder deze week waren we treinplaatjes aan het kijken en nadat mama 100 keer trein had gezegd zei ik TEI TEI. nu waren ze er niet zeker van of ik gewoon een klank nadeed of werkelijk trein probeerdete zeggen. Maar dat zal nu wel duideljk zijn. Ik Kan het Heus Wel. het Kost me Alleen Wat Meer Moeite En Tijd.

Geen opmerkingen: