13 oktober 2006

vrijdag de dertiende



s'Morgens had mama mijn haar geknipt. Normaal vind ik dit vervelend, maar ik mocht nu zelf met een klein schaartje spelen en dat vond ik best wel leuk.
Aan het einde vande ochtend kwam de logopediste, ik heb stiekum besloten dat ze ok is, maar dat laat ik nog niet helemaal merken. We hebben iets mt picto's gedaan. Het komt er op neer dat ik de picto van de auto aan iemand moet geven in uil voor een speelgoed auto. Het waarom snap ik niet helemaal. Het hoe ook niet, daarom oefent mama door mijn hand met de picto vast te houden . tis allemaal best ingewikkeld.Maar mama weet zeker dat ik dit leren kan.
sMiddags gigen we wandelen. Leuk auto's kijken. Ik kan al veel auto merken herkennen. We lopen dan langs de kaai , daar rijden leker veel auto's. Grote vrachtwagens vind ik het leukste.
Even de stad in. En dan langs de schouwburg weer naar huis.Spelen met de deur, en ter afsluiting eeen ijsje bij het smulhoekje. Maar vandaag was het dus vrijdag de dertiende!!! Er was nog niks misgegaan. Totdat we om ijs gingen. Het ijsseizoen is over. Geen ijs meer :( .Ik kreeg een leeg hoorntje.Dat gooide ik op de grond. IK WIL IJS!!

Geen opmerkingen: