08 oktober 2006

niet dom

Vaak vergissen mensen zich en denken dat ik niet kan praten en daarom ook niks snap.
Maar ik heb het tegendeel al vaak bewezen,...

als ik in de tuin ben en mama zegt dat ik naar binnen moet komen dan doe ik dat.
Deze week was ik buiten bij bambini naar auto's aan het kijken, mama zei ga je mee spelen, en ik loop voor mama en nic uit bambini in.
Als mama zegt wil je wat drinken, loop ik vaak alvast naar de keuken.
Als ze s'Morgens zegt dat ze gaat wassen en plassen ;P dan probeer ik haar met dikke knuffels tegen te houden.
Met de auto''s spelen,.. dan zoek ik alvast een mooie uit
Even wachten,........ok dat kan ik ook.
ga je mee wandelen,..ik rijdt zelf mijn wagen naar buiten en ga alvast zitten,
kom je helpen, dan gaan we eten maken,....kan ik ook
koekie er staat een mooie auto buiten,.....ik klim in de vensterbank om te kijken
boterham maken,..........plakje worst,...........piece of cake, ik zet de borden al klaar
echt ik kan niet praten maar ik kan heeeeeeeeeeeel goed luisteren.
trein, bus ,boot, kijk eens,vogel beestje, spelen, water, luier, knippen en plakken, bank, deur, open dicht , pop, doos, auto, boek, kopen, ijsje, schoenen, tas, kijk uit, schaar, broek, trui, sok,
koffie, melk, snoepje sleutel,die is mama ALTIJD kwijt, poesje hond, paard, speeltuin, stoep, trap, echt ik kan nog een hele tijd doorgaan.

Geen opmerkingen: