05 september 2006


Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest. Een afspraak bij de kinderarts. Dat vond ik minder. Ik heb gelukkig geen bloedarmoede meer. Maar ze zijn nog lang niet klaar met mij.
Ok ik drink dus bijna niet, zo'n 300ml perdag. Daar maakt mijn omgeving zich nogal zorgen om. Daarom gaan ze allemaal vervelende onderzoeken bij mij doen. Er wordt nu gepraat over een slokdarm biopsie. dat willen ze doen als ik in rotterdam wordt opgenomen later deze maand....klinkt niet erg gezellig!! gelukkig hebben ze bij het ziekenhuis geweldige draaideuren!! dus al het leed was ik snel vergeten!! Onderweg naar huis zag ik nog een lieve duif en kreeg ik van mama een mooi shirt. MET LANGE MOUWEN!! tsk, is ze dan vergeten dat ik LANGE MOUWEN niet aan doe? anyway de tekst erop is wel cool!!

1 opmerking:

Unknown zei

You are all simply adorable. I wish I could've been there to meet you both. Someday maybe. Miss you both and loves you oodles n oodles
Melly