19 september 2006

bambini

Hoera het is weer dinsdag. BambiniDag. Nic kwam ons halen, met de auto. Eerst was ik wat in de war want ik wist even niet wat we gingen doen. Vorige week dacht ik dat we iets leuks gingen doen en toen zaten we ineens in het ziekenhuis!! Maar we gingen vandaag dus alleen naar bambini. Normaal huppel ik daar wat rond, Vandaag was het anders! Mama en Nic hadden me meegesleept de speelkooi in, waar ook fietsen stonden en waar je geweldig kon klimmen. de fietsen zitten in een soort kooi waar ze eigenlijk inmoeten blijven. Eh niet dus. Waarom de fietsen in een koi als er ook een glijbaan is waar je vanaf kan fietsen? Daar ga ik even wat aan doen. Lastig om zo'n fiets uit de kooi te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt. De glijbaan....He wat is dat? Klimmen kan ook, dag fiets...ballnebak, klimkussens,.. klimmenen ook een gele buis waar ik helemaal in pas, dat is pas leuk, dag fiets,.. tot later. Hee wat is dat? een rolletjes baan en sleetjes. Sleetjes zijn voor watjes ik kan het best zonder,.. kijk maar!! Wat ? Naar huis? nu al? Ik ben hier pas een uur!

Geen opmerkingen: